For Gtmedia Engineers.V8UHD desperate measure

V8 NOVA / V8 HONOR / V8 PRO2/V8 UHD / V8X

Moderators: admin, GTMedia Team

Post Reply
ariadnathalia
Posts: 177
Joined: Fri Jul 31, 2020 1:33 am

For Gtmedia Engineers.V8UHD desperate measure

Post by ariadnathalia »

This is a suggestion for GtMedia engineers: While you are doing the fixes to the "V8Uhd Mars" software issues, may you please upload an emergency tool compabtible with windows 10 for uninstalling mars software and reinstall the original V8UHD software. I believe that the majority of users who have already installed "mars" agree with me, because just like our receivers are with the problems caused by "mars", they are practically useless. My personal opinion is that I prefer a good satellite receiver that has a good autoroll powervu system, biss, etc, programming guide, good satellite scanning, and of course high resolution and image quality, instead of a similar device to an android tv box, because in that case there are several models for sale. Support your customers, we are a fundamental part of your company. Thank you


Esta es una sugerencia para los ingenieros de GtMedia: Mientras hacen las correcciones a los problemas del software" V8Uhd Mars", publiquen una actualizacion emergente para desinstalar el software "mars" y reinstalar el software del V8UHD original. creo que la mayoria de usuarios que ya instalaron el "mars", estan de acuerdo conmigo, pues asi como estan nuestros receptores con los problemas ocasionados por el "mars", practicamente estan inservibles. mi opinion personal es que yo prefiero un buen receptor satelital que tenga buen sistema de autoroll powervu, biss, etc, guia de programacion, buen escaneo del satelite, y por supuesto alta resolucion y calidad de imagen, en lugar de un dispositivo que se parezca a un tv box android, porque en ese caso existen varios modelos a la venta. Apoyen a sus clientes, que somos parte fundamental de su empresa. Gracias

spiker
Posts: 5
Joined: Fri Oct 08, 2021 2:08 am

Re: For Gtmedia Engineers.V8UHD desperate measure

Post by spiker »

Yes totally agree, new software has wrecked the unit. I have the latest (24/09/2022) version and i cant even downgrade using the rs232 method.

fidel
Posts: 97
Joined: Mon Feb 05, 2018 6:05 pm

Re: For Gtmedia Engineers.V8UHD desperate measure

Post by fidel »

tienes toda la razón

Post Reply

Return to “GTMEDIA V8 SERIES”