Softcam /GT-Media Combo Android 4k

GTMEDIA_GTX COMBO/GTX Twin/GTCOMBO /GTC /GTS /GTS-PRO /GTT2

Moderators: admin, nzl229, GTMedia Team

Post Reply
Cabelo doido
Posts: 73
Joined: Sat Jan 27, 2018 6:00 pm
Location: Bahia, Brasil
Contact:

Softcam /GT-Media Combo Android 4k

Post by Cabelo doido »

Saudação aos moderadores deste forum tenho aqui uma GT-Media Combo Android 4k, gostaria que mim fosse enviado uma softcam / Oscam atualizada aqui para America do Sul Brasil,pois tenho aqui varios satelites e gostaria que fosse florido, equipamento muito bom.

User avatar
cpr43
网站管理员
Posts: 7049
Joined: Thu Aug 11, 2016 1:41 pm

Re: Softcam /GT-Media Combo Android 4k

Post by cpr43 »

Cabelo doido wrote:
Thu May 26, 2022 7:34 pm
Saudação aos moderadores deste forum tenho aqui uma GT-Media Combo Android 4k, gostaria que mim fosse enviado uma softcam / Oscam atualizada aqui para America do Sul Brasil,pois tenho aqui varios satelites e gostaria que fosse florido, equipamento muito bom.
Hello

After 40 post on the forum you should know by now that posting is the correct discussion section for the GtCmobo. This is the files DOWNLOAD section.
The GTCombo does NOT required softcam since all the necessary keys are already inside the firmware embedded and hidden. You should have the box internet connected for Biss channels to work. All Powervu/ tandberg channels should work aftewr sometime i n t he channel. If for any readson any channel does not work you can comeback here and ask for help

Cabelo doido
Posts: 73
Joined: Sat Jan 27, 2018 6:00 pm
Location: Bahia, Brasil
Contact:

Re: Softcam /GT-Media Combo Android 4k

Post by Cabelo doido »

Ok: Obrigado pela atenção, vamos de, vc poderia de como acessar esses app:, ZSHARE, tvpro, e utros serviços?

Post Reply

Return to “GTMEDIA GT SERIES (Android DVB & IPTV BOX)”