Problemy z bluetooth i wifi

GTMEDIA_GTX COMBO/GTX Twin/GTCOMBO /GTC /GTS /GTS-PRO /GTT2

Moderators: admin, nzl229, GTMedia Team

Rmek1966

Problemy z bluetooth i wifi

Post by Rmek1966 »

Panowie może ktoś pomoże, właściwie od początku są problemy z wifi i Bluetooth. Wchodzę na przeglądarkę po pewnym razie przestaje działać wifi i Bluetooth. To samo na YouTube, rzadko ale się zdarza przy IPTV i DVB . To irytujące najpierw pilot traci łączność a potem znika internet. Trzeba odłączy urządzenie od prądu itd.itd. ten problem się powtarza. Oczywiście wymieniałem baterie w pilocie.

Feralkiwi
网站管理员

Re: Problemy z bluetooth i wifi

Post by Feralkiwi »

Sounds like there is too much radio signals in that area.

Try using the combo in a spot by it self, away from other wifi / modems / devices.

It may also be a heat issue, check you have good ventilation around the box.

Owen
Dishes; 3x3m, 2.4m and 4.1m, 10+ ku, 2 movers, USARLS. V8 Combo, Pro, V8 Golden, Nova V8Pro2, GTC, Super.V7HDs, Combo and V7s V7Plus Finder, Finder-Meter V8X / UHD V7Pro GT/XCombo. Sats 100.5E to 177W. I'm a Sat hobbyist who helps out.

Rmek1966

Post by Rmek1966 »

Raczej żadna z podanych . Mam dwa GT jedno w domu, podobny problem drugi w ciężarówce bo też mam tam tv. Problem występuje jak chce oglądać YouTube aplikacja i w przeglądarce YouTube. To trochę dziwne . Bardzo rzadko przy sat czy IPTV . Wygląda to jakoby często używane wifi z pilotem jako myszką, zaczyna powodować problem karty sieciowej . Bo wyświetla mi się komunikat że aplikacja bluetooth przestaje działać.

roman1963

Post by roman1963 »

Mam podobny problem i pisałem o tym wcześniej.Podczas oglądania iptv oraz gdy używam przeglądarki internetowej przy włączonym wifi 5ghz,dekoder się zawiesza,
viewtopic.php?f=55&t=28654

Feralkiwi
网站管理员

Post by Feralkiwi »

First the unit can only talk with one Bluetooth device at once.
If you use other Bluetooth devices, like a mouse maybe (my wireless mouse does not use Bluetooth) unpair the remote and use the remote as a normal IR remove, line of sight to the box.

The 5GHz you use for the net? Is that a 5g dongle or a wifi connection to the modem further away.
I had issues with a 4G cell phone internet modem that was only 2m away.
If you are using a 5G dongle, try an extension cable on the USB connection to remove the dongle from the box.
If you can use a cable from your modem to the box as that will remove one of the radio signals around it.

Owen
Dishes; 3x3m, 2.4m and 4.1m, 10+ ku, 2 movers, USARLS. V8 Combo, Pro, V8 Golden, Nova V8Pro2, GTC, Super.V7HDs, Combo and V7s V7Plus Finder, Finder-Meter V8X / UHD V7Pro GT/XCombo. Sats 100.5E to 177W. I'm a Sat hobbyist who helps out.

Return to “GTMEDIA GT SERIES (Android DVB & IPTV BOX)”