Box installieren

GTMEDIA I-FIRE-IPTV BOX/ I-FIRE2-IPTV BOX

Moderators: admin, GTMedia Team

Post Reply
Luzerner
Posts: 1
Joined: Sat Dec 26, 2020 9:43 am

Box installieren

Post by Luzerner »

Hallo
ich habe die Box gekauft weil mir gesagt wurde das ich so ohne Vertrag Fernsehen kann. Nun bin ich aber mit der Installation komplett überfordert. Die Box ist sowohl mit dem Modem als auch mit dem Fernseher verbunden. Vorinstalliert ist gar nichts und einen Vertrag für digitales Fernshen habe ich nicht abgeschlossen. Kann mir Jemand behilflich sein?

User avatar
Tom.w
网站管理员
Posts: 1786
Joined: Mon Jul 27, 2020 3:58 am

Re: Box installieren

Post by Tom.w »

Luzerner wrote:
Sun Dec 27, 2020 2:01 pm
Hallo
ich habe die Box gekauft weil mir gesagt wurde das ich so ohne Vertrag Fernsehen kann. Nun bin ich aber mit der Installation komplett überfordert. Die Box ist sowohl mit dem Modem als auch mit dem Fernseher verbunden. Vorinstalliert ist gar nichts und einen Vertrag für digitales Fernshen habe ich nicht abgeschlossen. Kann mir Jemand behilflich sein?
hello
do you have the ifire product?
if you have,you need to buy some iptv account or get the local M3u file,then import it into the box.

Mir
Posts: 3
Joined: Sat Jan 23, 2021 10:53 am

Re: Box installieren

Post by Mir »

I need only free channels satellite nothing else, bevor automatic update it was working as my old also, after upgrading changed, I guess now dvb s is failing, only dvb s2 is working, may be it was Android 6, now 6.1 may be, or something else changed it!!!!

Mir
Posts: 3
Joined: Sat Jan 23, 2021 10:53 am

Re: Box installieren

Post by Mir »

I cannot find m3u files, I do not know how it works thx

User avatar
Tom.w
网站管理员
Posts: 1786
Joined: Mon Jul 27, 2020 3:58 am

Re: Box installieren

Post by Tom.w »

Mir wrote:
Sat Jan 23, 2021 1:00 pm
I cannot find m3u files, I do not know how it works thx
hello
please try to follow the user guide from viewtopic.php?f=67&t=12116

Post Reply

Return to “GTMEDIA I-FIRE SERIES”